Vill…

Jag vill så mycket, men orkar så lite… När ska detta vända? Känner mig som en gnäll-kärring som inte har något annat att prata om. Vill ha energi, lust och disiplin. Då skulle jag ju kunna göra allt det där jag vill.

Men jag har ett underbart jobb. Trivs redan så bra! Omstruktureringar som alltid, men jag tror att det till slut blir bra. Eller till och med toppen.

Nu ska jag försöka ta tag i lite saker här hemma! Borde ju bjuda hem alla så jag måste väl städa och ha mig.

/A

Kommentera

