Shopping

Idag har jag äntligen tagit tag i mitt möbelinköp. Så nu har jag beställt bord och tv-bänk! Så kul det är att shoppa ibland, eller kanske jämt!

Bordet, fast jag har beställt ett vitt.
Bild: lånad från MIO

Tv-bäcken, fast vit och utan dörrar
Bild: lånad från MIO

Ikväll blir det nog nån film. Såg att Så som i himmelen sänds… Kanske…

/A

One response to “Shopping

  1. Vad roligt att köpa möbler och inreda och greja! Själv köpte jag världens underbaraste soffa för ett par månader sen, I love it!

Kommentera

