Bussen, mitt öde

Till alla er som älskar att beklaga er…

Börjar dagen med att glömma telefonen hemma och eftersom jag är så ooootroooligt populär klarar jag mig ju nästan inte utan den. Kommer till jobbet, första kommentaren jag hör är: ”Du ser typ upphängd och nersläppt ut…” Och jag lovar att det var en komplimang i jämförelse med hur jag såg ut. Känner mig mycket less på att åka buss och helt plötsligt sitter jag och tittar på lägenheter i Umeå. Ska man flytta kanske? Eller är mitt öde att sitta på den där bussen, fram och tillbaka?

Men nu är sista bussresan för denna vecka över. Skönt! Två fullspäckade dagar sen heeelg! Imorgon Hello Saferide dessutom!

Idag nöter jag: Hello Saferide – Anna

/A

Kommentera

