Fullt upp

Som Devine kommenterade i ett tidigare inlägg så ser jag alltid till att ha något att göra, varje minut och sekund. Har jag inget att göra så skapar jag mig något. Därför sitte rjag nu här och sliter mitt hår gällande en uppgift i mänskliga rättigheter som ska vara inne på onsdag. VAD HÄNDE MED FRAMFÖRHÅLLNING? Det verkar vara något alla pratar om men ingen nånsin har upplevt. Inte jag i alla fall.

Så samtidigt som jag skriver detta läser jag boken Human Rights and Social Work Towards Right Based Practice. Läser det mest högt för mig själv för att det ska gå lite snabbare…

Därför har jag inte tid mer. Har ju även en annan kurs jag ska hinna med.

Varför har dygnet bara 24 timmar? Jag behöver fler.

/A

2 responses to “Fullt upp

  1. Men människa! hur många kurser läser du egentligen? Mitt mål är ju att bli färdig så att jag aldrig mer behöver behöver ha tenta-ångest:) Kommer jag säkert inte att hålla men ändå.

    Jo just. Dom har lagt om programmet så vi skriver c-uppsats på 6 terminen. Så jag har ett år kvar.

  2. När ska du ta och tagga ner då? En Spa helg kanske? Precis vad du behöver tror jag:-) Kram

Kommentera

