Nu klar

Så där ja.

Efter en snabb analys av min tid insåg jag att uppgiften faktiskt skulle vara klar imorgon… Och eftersom jag jobbar under dagen så var ikväll den enda lösning. Sagt och gjort. Nu har jag slängt ihop ett par sidor och skickat in. Jag kan väl så mycket säga att jag inte kommer att vinna några författarpriser på den texten, men det blev klart i alla fall! Skönt det!

Nu ska jag slappa en stund för att sen hoppa i säng. Imorgon måste jag förbereda mig inför mitt planeringssamtal på torsdag. Spännande att se vad chefen säger. Ännu mer spännande att se vad jag ska försöka ”kräva”…

/A

Kommentera

