Löpning

Har spenderat sista dygnet med att springa… Först igår på gymet. Sedan imorse då jag försovit mig, sedan på lunchen då jag fått samtal som sträckte sig över min lunch, sen till bussen eftersom jag då åxå blev sen. Därefter rask promenad hem från bussen. Blir man vältränad av att stressa måntro?

_mg_85061

Ikväll var planen att påbörja mina gardiner till vardagsrummet, får se om det blir av eller om det blir helgens projekt. Måste ju hinna glo på tv lite ikväll ju. Njuta av att jag är hemma.

Idag har mina möbler kommit, men har inte hunnit hämta dem än. Men på lördag så. Mycket som ska hända då, precis som vanligt så är helgerna fullproppade. Funderar dock på att ta mig till en backe på söndag, måste ju testa brädan. Dessutom måste jag nog bort från lägenheten för att kunna slappna av lite.

/A

Kommentera

