Dagen sysslor

Idag har min möbler kommit. Eller jag har hämtat dem och satt ihop dem. Det blev så fint. Bordet är nog lite högt, men det fixar jag sen! Ska pynta färdigt här i lägenheten sen kommer bilder!

Har även påbörjat en mössa som jag fått beställning på och ikväll ska jag jag pyssla lite med brädan. Måste ju vara redon imorgon då jag ska åka! =) Ska bli så kul. Och framför allt skönt att slippa hålla på med lägenheten mer i helgen.

Nu blir det att boka en resa. Billiga resor på SAS, så då måste man ju passa på!

/A

Kommentera

