Utmaning…

Till slut har jag lyckats bli utmanad, hade hoppats på att komma undan, men det gick inte. Så här kommer bilden:

_mg_8403Min fluga. Helt oredigerad och grann…En sen kväll för några helger sen fick jag lära mig att binda flugor. Eller en iaf. Så här fin blev den ju. Hade en liten fotosession några kvällar senare då jag tog rätt många bilder, och denna är mitt bidrag i utmaningen.

Sen går det ju ut på att jag ska fortsätta att utmana alla er andra. Ids inte. Men lägg upp era bilder om ni vill.

Såhär gör ni förresten:

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

/A

2 responses to “Utmaning…

  1. Men du måste ju skriva vilka du utmanar;-)

  2. hade jag velat lära mig hur man ska binda fiskeflugor så hade jag väl för fan inte googlat på ”anna i vida världen” för att lära mig.

    för övrigt så ser din fluga mer ut som boll av ull. med något rött där framme.

    fan min femåring här hemma skulle göra en bättre boll av ull än dig.

    nej nu kanske jag gick för hårt åt MÄSTER-FISKAREN 2009, om du tog illa upp så ber jag om ursäkt… NOT!

    utmaning?? bestiga Mount Everest är en utmaning. Uppfinna ett botemedel mot AIDS är en utmaning… fan,

Kommentera

