Min vardag

Kommer jag nånsin vänja mig? Extremt korta dagar (eftersom jag sitter på en buss 4 h), fullspäckade dagar (hinner knappt äta) samt den totala förvirringen (borde jag ju vara van vid). Gissar att det aldrig kommer hända. Förstår inte hur min hjärna funkar, varje dag hinner jag glömma bort hur tråkigt det är att åka buss, så jag blir mycket överraskad. Skumt. Anna, sluta klaga nu. Det tjänar inget till!

Imorgon jobb i Skeå, SKA träna på kvällen, borde göra det direkt efter jobbet, så slipper jag släpa mig ner till stan två gånger. Blir nog Friskvårds imorgon, eller vet nån om 360 har öppnat?

Har shoppat idag och igår.=)  Smink och inredning. Kläder verkar jag ha gett upp… Klädkammaren är ju redan full så det gör inget. Jag tror bestämt jag lider av shoppoholsimen, hur blir man av med den? Vill man bli av med det missbruket? Drabbar det någons hälsa? Nej… så därför fortsätter jag på mitt invanda missbruksmönster. =) Därför ska jag nu lägga in en order hos Panduro. REA

/A

Kommentera

