helgen som var

Har haft underbart besök från Uppsala i helgen. Så härligt att se mina töser igen. Vi har spenderat mesta delen av helgen i soffan skvallrandes om allt som hänt senaste tiden. En promenad, endel vin samt en kort sväng på krogen hans med… Tjejernas helg gick dock ut på att övertala mig till att flytta tillbaka till Uppsala, och jag kan ju inte påstå att jag är mindre sugen nu.

Kvällen kommer att spenderas tillsammans med ”storasyster” och lillasyster. Mysa lite, pyssla på m.m. Kanske kommer min bild upp på väggen ikväll. Ni kan inte ana hur snyggt det kommer att bli.

Morgondagen kommer att spenderas på kontoret i Umeå. Skriva, skriva, skriva. Har även tänkt inhandla en hammare, en ryggsäck samt färg. Får se vad jag hinner på lunchen!

Nu blir det snabbstäd, sen häng!

/A

Kommentera

