Kass som jag är så brukar jag sällan anta utmaning på bloggen, men nu måste jag.

1. Fyra tv program jag brukar se:

  • One Tree Hill
  • Nyheterna
  • Efterlyst
  • Sporten

2. Fyra saker jag gjorde i går:

  • Åkte bil
  • Åkte buss
  • Lekte med pojke 1 år
  • Skrattade!

3. Fyra saker jag längtar till:

  • Våren
  • Sommaren
  • Sängen
  • USA

4. Fyra som står på min önskelista:

  • En extern blixt
  • Semester
  • Känsla av stabilitet
  • Massage

5. Fyra saker jag avskyr:

  • Falska människor
  • Bussåkning
  • Försenad transportmedel
  • Städa

6. Fyra saker jag tycker om att göra:

  • Pyssla
  • Fota
  • Plugga
  • Träna

7. Fyra saker jag åt i går:

  • Macka
  • Chips
  • Bullar

8. Fyra bloggar jag utmanar:

  • Sofia
  • Jojjan
  • Sara Ostkrok

Ja, jag vet, kom inte på svar på allt… men men…

Nu ska jag försöka landa efter en otroligt lång dag på jobbet!

/A

Kommentera

