Fungerar jag…?

Som jag borde??

Sitter här, är egentligen tokstressad över att jag inte alls gjort allt jag borde detta dygn. Men är ändå helt lugn. Har skrivit lite på en uppgift, surfat runt en massa… Men inte alls gjort så mycket som jag borde. Åtminstone inte vettiga saker. Men vaddå? När han däruppe beslutar att dygnet har fler timmar kommer jag ju hinna med allt det där som ligger och släpar… Nån som har direktkontakt med honom?? Be i så fall om dessa extratimmar, 8 skulle sitta fint!

Min väggmålning är uppritad, färg är bestämd. I helgen ska jag försöka måla den =) Längtar så. Sen sy lite gardiner. Sen klar, typ!

Har iaf härliga dagar på jobbet, mycket flextid sparas in för att hinna med allt, men ändå njuter jag. Gillar det jag gör, den påverkans möjligheten jag har och framför allt alla mina struliga och icke-struliga klienter. Får tillbaka så mycket. Synd bara att detta jobb medför minst 15 timmar pendling varje vecka. Men vad gör man inte för karriären…? Eller karriär vet jag väl inte men…

Somewhere over the rainbow
Way up high
And the dreams that you dreamed of
Once in a lullaby
Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true

Sitter på en massa inspiration. Inspiration till resor, skapande, byggande… Ta mig iväg någon!

/A

One response to “Fungerar jag…?

  1. Hi hi, tack tack! JO den här gången har vi ju som varit lite hemliga😉 Förra gången tror jag vi höll det hemligt i hela 4 timmar lr. nåt! Ha ha
    Kram

Kommentera

