Lördags sysslor

Väggmålningen påbörjades igår, har nog faktiskt hunnit halva. Men ont i rygg och nacke får man dock. Hoppas jag finner ork till att göra resten under dagen.

Men ska även hinner träna med syster. Sitter och tittar ut och undrar om man inte ska ta en promenad istället, är ju fint väder. Hmm… hur ska jag lura henne till det?? Vill ju inte verka som att jag smiter från träningen, jag är ju inte lat… =S

Tvättmaskiner ska även letas. Detta påbörjades förra helgen, men det blev lite väl dyrt tyckte jag… så nu ska det letas vidare. Ingen som har en toppmatad maskin till övers???

Ses ute i solen!

/A

Kommentera

