Vad gör man…

då man inte har en massa uppgifter om Islamiska mänskliga rättigeter att göra?

Berätta för mig imorgon, för då ska jag visst vara klar med dessa.  Måste erkänna att jag är lite less på att ständigt ha massa att göra. Men känner jag mig själv så lär jag ju hitta på en massa fler saker att göra ifall jag nånsin blir klar med allt jag redan har på gång. Jag är ju som jag är…

Är glad för min vän som precis har påbörjat nytt jobb. Du är värd det så mycket.

/A

One response to “Vad gör man…

  1. Hallååå goa ”lillasyster”! Hoppas du mår bra! Jag ska nu försöka ge mig på att skriva en kommentar…hihi…ååå vad flashig jag känner mig :-). Har inte så mycke spännande att skriva…borde kanske sova nu…fniss…men jag fastnade på din fantastiska blogg!!! Ska ringa dig imorgon å berätta vad ”storkillen” gjorde igår..för första gången!!!! Fniss..kan inte låta bli att tänka…det var nog precis såhär det var då jag å du å goa ”lillayster” Elin var små…då skickade våra mammor meddelanden till varann om våra framsteg! Fast på deras tid använde de nog typ röksignaler..hihi! 😉 Hoppas du får sova underbart gott inatt! Du ska veta att du å Elin är alltid i mina tankar! Love you godingar! Natti natti! Miljoner kramar från ”storasyster” 🙂

Kommentera

