veckan i bilder

malning-klar-bloggMin väggmålning klar!

ovrigt-052Inhandling av tvättmaskin, nu är jag vuxen

missbruksveckanDeltog i paneldebatt

ovrigt-019Fotat lita smycken, redigering kvar nu.

Garn inhandlat, stickning påbörjad
(bild: lånad från Svenska kyrkan)

Nu ska jag dra på mig lite kläder för att sedan ta en promenad i solen!

/A

7 responses to “veckan i bilder

  1. Hej vännen!!!
    Vad fin målningen blev! Kram

  2. Jättefin väggmålning!!🙂

  3. SNYGGT!!! JAha nu, vad ska hon sticka då? Jag har en bra ide. Gör en halsduk med huva som sitter på halsduken.. vet inte hur jag ska förklara, men det är såååååååå snyggt!!! =) Kram

  4. Du är GRYM Anna!

  5. Jättefin blev målningen snyggt jobbat!

  6. KAn du lära mig och fota så där…. ;-)??!??!

  7. Så snygg väggmålning du har gjort. Fick upp den när jag sökte inspiration till en egen.

Kommentera

