Twitter

Testar nu på det där med Twitter, men som jag förstår det så lär det ju vara roligare om fler använder det. Så gå in på www.twitter.com och skaffa er en användare.

Lite träning har det blivit idag, inget annat. Förutom 12h (2h resa + 8h jobb + 2h resa) jobb… Borde ta tag i kaoset i lägenheten, men det blir kanske en annan dag! Eller nån dag efter det.

En dag kvar denna vecka =) Semester är tagen på fredag. Ska hinna med ett besök hos en sjukgymnast för att se om jag får till ryggen. Jag gissar att domen kommer att bli: sitt inte så mycket på en buss… Men vad gör man? Ska försöka hinna med en massa andra saker på fredag åxå. Så jag gissar att min lediga dag inte kommer att bli speciellt ledig. Mitt liv i ett nötskal!

/a

One response to “Twitter

  1. Hej !TAck det känns kanon, ska vi ta och ses på fredag kväll??? DEt tycker jag det var som längesen kram kram

Kommentera

