Saker

överallt och åter överallt. Fattar inte vart de kommer ifrån.

Ska faktiskt ta tag i hallen och se om jag hinner få bort lite idag. Men har ju tyvärr ingen plats för alla (!!!!!) mina skor. Har beställt skohyllor för att göra om i klädkammaren, men jag har dem ju inte än. Får bli en lång rad i hallen!

Tror att jag har hitta en känsla som är bättre än att vara lycklig. Sprang på en gammal vän idag, att se henne lycklig var snäppet bättre faktiskt. Sjöng hela vägen hem på grund av hennes sprudlande glädje. Underbart!

I helgen blir det Marit Bergmen, taekwondo-tittning, kamera-stuff att inhandla och födelsedagskalas för den 4åriga prinsen =) Känns skönt med helg. Denna veckas pendling har varit påfrestande. Har hunnit kolla ams.se, inte för att jag vill byta jobb, men för att skona min hälsa lite… Kommer inte att söka något, men ändå.

Nu tillbaka till plockandet! Förresten, ni borde se alla mina frön som växer så att det knakar. Blir en härlig sommar på balkongen! =)

/A

One response to “Saker

  1. Vännen! Du vill visst byta jobb….. Tänk så folt dina frön skulle växa här nere😉 Kram kram vi syns snart igen

Kommentera

