Jaha

Efter en vecka stockholms/uppsala-land är jag nu hemma. Skönt faktiskt. Skönt att slippa bo i en väska mer, skönt att ha alla saker tillhands, skönt att få lite rutiner igen.

Men har haft en alldeles underbar vecka där många gamla vänner har inrymts. Tack för alla härliga stunder. O tack A för att jag har fått bo hos dig! Skratt har vi verkligen ägnat oss åt! =)

Hemma och tillbaka till livet igen. Blir nån konstig krock i mitt huvud. Har under helgen seriöst övervägt att aldrig lämna Uppsala, men som fort jag är hemma och får träffa familjen vet jag EXAKT vad som drog mig tillbaka. Synd bara att alla underbara människor i Uppsala inte kan tänka sig att flytta hit. Men jag ska nog lyckas lura hit alla! HOHO.

Nu sova!

/A

Ps. ett litet tips, somna INTE i solen första dagen ni ligger ute i bikini. Inte med halva ansiktet mot solen iaf. Ds.

One response to “Jaha

  1. Ha ha, ska försöka, man det låter som en klurig en att undvika! =) Kram

Kommentera

