Efter många om…

och men… sen ytterliga några om och men…

Till slut lyckades jag iaf få till datorn. Så nu hoppas jag att all tillstymmelse till virus håller sig borta. Skönt!

Är i ett stick-il, ett par sockar är gjorda. En mössa är klar. Vantar på väg. Ska försöka få med mig stickningen på bussen så kan jag använda tiden till något vettigt. Är less på att sova till musik…

Helg är ju underbart, men på något konstigt (??) vis lyckas jag naturligt vis ta på mig jobb på fredag. Men men… Befinner mig i en period av mycket tvivel, hur ska man orka med detta liv? 4 timamr buss varje dag tar på. Händer rätt att jag överväger uppsägning med anledning av att jag måste lägga ner alldeles för mycket tid på detta. Samtidigt gillar jag ju jobbet… Vad göra?

Ska återgå till stickandet för tillfället. Och lyssna på grannens fest. Ett tips till alla er som bor i lägenhet: Om ni ska ha fest, singstar-fest, tänk på att öva innan så att grannarna inte behöver plågas av falsk sång om det är lyhört.

/A

Kommentera

