Andra sidor av mig själv…

Ja, alla ni som tycker och tänker att Anna där, hon är en positiv, nöjd människa, sluta läsa NU. För här kommer det:

  1. Jag är sååå less på att komma hem efter 15 timmar på jobbet, inte ha lyckats åstadkomma något, att ha tonvis med uppgifter kvar innan semester och dessutom veta att jag beger mig mot jobbet om 9 timmar igen…
  2. Jag är sååå less på att komma hem 20.30 och inte ha ätit middag förrän 21.30. Eller ännu värre, endast äta en macka på bussen.
  3. Jag är sååå less på att jag aldrig hinner vara hemma, alltid något att göra.
  4. Jag är sååå less på att aldrig hinna med någon träning med anledning av punkt 1 & 2. Får nog lov att satsa på Beach 2014.
  5. Jag är sååå less på att aldrig hinna umgås med några vänner med anledning av punkt 1 & 2.
  6. Jag är sååå less på att inte känna mig pigg och aldrig lyckas sova ordentligt med anledning av punkt 5.
  7. Jag är sååå less på att jag drar ut på saker som tvätt, disk och uppackning av resväska.
  8. Jag är sååå less på att jag bränner alla mina pengar så fort de landar på kontot.
  9. Jag är sååå less på att min klädkammare in rymmer min kläder med anledning av punkt 8.
  10.  Jag är sååå less på mig själv helt enkelt!

Så nu har jag beklagat mig lite!

Det enda sam faktiskt är positivt är att jag inbillar mig att alla tror att jag alltid är superpositiv. Det kanske gör att jag håller mig lite gladare… =)

Nu ska jag skrapa fram några miljoner på triss. Hör av er om ni vill dela, för jag lyckas ju inte spara några pengar.

/A

Kommentera

