Surpuppan…

… har faktiskt bytt skepnad. Allt klagande under gårdagen har faktiskt hjälpt till att vända mitt humör =)

Idag har jag varit betydligt mer effektiv på jobbet ->  jag hann hem med 16 bussen -> jag sprang ner på Olhssons tyger och inhandlade dynor och tyger samt att jag hann till ICA -> jag har ätit mat hemma -> sparar lite pengar -> jag kan shoppa lite mer -> ger en skön lustkänsla (beroende kanske…?) -> jag får ännu en anledning till att beklaga mig eftersom jag återigen blir pank -> leder till en vändning i humöret.

Ni ser, det hjälper… för stunden iaf…

Pyssel på g!

/A

One response to “Surpuppan…

  1. Tjenare Anna, hemlighetsfull haha. Låter inte som jag snarare virrig eller förvirrad kanske? Vad kul att läsa lite, men jag hoppar runt så jag vet knappt vad som gäller nu och vad du gjort förr. PYSSLA på det är ett måste! Jag prioriterade bort det i 20år och det måste jag ta igen nu, det blir stressigt:)

    Och klaga på:) Det är inte negativt att klaga, men att älta:) Och shopping är hur skönt som helst efter mycket stress… den kortsiktiga materiella lyckan får som ner en på jorden en stund. Men sen lämnar den en lika snabbt igen med ångest över att man är pank, suck!

    Kram på dig! /Johanna

Kommentera

