SEMESTERN

är här och jag sitter och funderar på vad jag ska änga tiden åt. Träning? Resa? Solen? Pyssel?

Träning känns ju lite trist. Men jag måste verkligen komma igång. Känns som att det är 1000 år sedan  jag tränade sist. Är nog inte fullt 1000 år, men minst 999 iaf.

Resa, men fan vad dyrt det är. Vill dock hinna med en liten road tripp genom Sverige. Har ju en del jag vill hälsa på.

Solen, styr ju inte riktigt jag över. Bara hålla tummarna.

Pyssel, är väl det som ligger närmast till hands.

Gårdagen var ett botten-napp. Jag vet inte riktigt varför, kände mig inte i form. Tror att det är faktumet att jag nu (under semester) är tagen ur mitt sammanhang. Vad gör jag nu? Sedan jag flyttade hem har jag ju nästan enbart ägnat mig åt arbete. Vem är jag utan detta? Nån form av kris. Undrar om det har med åldern att göra???  Nu när jag blivit 22. =)

Nu ska jag sluta fundera och sortera alla mina bilder istället. Blir inte klok på detta. Hur f-n ska jag ha dem organiserade??

/A

2 responses to “SEMESTERN

  1. Hej vännen! Du är alltid är välkommen hit, min dörr alltid öppen. Säga till så rensar jag ut ur garderoben. Kram

  2. Hallååååå goding!🙂
    Tusen tack för i fredags å för i söndags!
    Du är så goooo!
    Hoppas det blir sol idag, så att du får sitta ute på dina snygga dynor å sola…du som har semeeeeeeesteeeeeeer!🙂
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam från ”storasyster”

Kommentera

