Dagens skörd

Efter många om och men tog jag mig i kragen och gick till gymmet! Duktiga Anna! Detta födde lite extra inspiration och sedan snörde jag ihop två par byxor!

Sytt 004 klarStorlek: 62

Sytt 007 klar
Storlek: 80

Storlekarna är lite på chans… Så vi får se hur de passar på barnen som dem tillhör.

Nu borde jag nog sova, men eftersom jag har SEMESTER kan jag vara vaken HUR LÄNGE JAG VILL!! =)

/A

2 responses to “Dagens skörd

  1. Hej gumman!
    Du är så himla duktig! Skit coola brallor juh, fortsätt så
    här så kommer iallafall jag bli en framtida kund =) kram

  2. Åhh så himla fint! Har du något möster till dem eller kör du bara som du känner?! Jag vill också göra!! =) Vi får diskutera detta i kväll!! Midsommarfirande och sömnad!! =)
    Kram

Kommentera

