Märkt

Länge sen jag var så hääär omotiverad till att jobba. Kan det beror på att solen faktiskt har titta fram mellan molnen? Eller för att jag vet att det kommer bli tokstressigt snart? Eller för att jag mycket hellre skulle spendera mina dagar på nån uteservering? Eller för att jag inte kan mitt jobb längre? Eller för att jag har hittat tillbaka till Anna när hon är ledig?

Sak samma, jag vill inte jobba iaf!

Hade en märklig känsla i kroppen igår, kände mig tung. Inte stressad, men tung. Det kändes för varje steg, varje ansats, till o med varje tanke. Åkte därför förbi hos mamma och tänk vad snabbt en känsla kan försvinna! 10 kilo lättare gick jag därifrån.

Dagens sysselsättning:

Foto0124

/A

3 responses to “Märkt

  1. Åhhh! Superfin ju! Gjorde den hemskt ont?

  2. Hej tjejen!!! Vilken jättefin, blev ju super!!! Kan förstå att d var tungt att börja om å jobba… jJg höll på dö och jag hade bara varit borta i tre veckor… Men du är snart tillbaka – om d är bra eller inte vet jag inte ; ) Helst skulle man ju vara ledig jämt. Kram på dig

  3. Så himla fin gumman!!! den blev ju hur snygg som helst!!

Kommentera

