Änglar

Bild lånad från: saravillfara.se

Vänner är som änglar som lyfter upp oss på våra fötter, när våra vingar har problem med att komma ihåg hur man gör när man flyger.

/A

2 responses to “Änglar

  1. Hej Annis!

    Hoppas det är bra med dig=)
    Tycker vi ska ses igen snart. bara Jens & Anna liksom och bara ha d bra.

    Ang. bloggen så hittade min kompis wordpress.org.
    Genom den så kan man ändra saker utan att d ska kosta eftersom wordpress.com ligger på derasp privata servrar.

    Har inte satt mig in i detta men det verkar bra.

    Så nu vet du =) ha det bäst Annagumman¨
    kram kram

    • Men om du sätter dig in i det där så kan jag lära mig av dig sen, det passar val bra?

      Annars är det bara bra med mig. Hinner knappt sitta vid datorn nu för tiden. Kanske ett bra tecken iofs. =)

      Ja, kom hem o häng med mig!!! Kram

Kommentera

