Evigheter

sen jag skrev… tänkte att nu ska jag passa på att klottra ner några ord.

Livet rullar på i en faslig takt. Hann knappt märka att oktober infann sig, o nu är november snart slut. Men eftersom november snart är slut så väntar december. O december innebär pyssel! Så jag har satt igång, påbörjade ett av mina välplanerade projekt idag… Gissar att det inte kommer att funkar såsom jag tänkt det, men försöker iaf.

Jag ska göra en liknande lampa som Nystan:
Bild lånad från lamplagret.jetshop.se

Men min kommer att bli med färgade band… Eller så går det inte alls, men det är ju värt ett försök. Ska kanske hinna sy lite idag med. Har rätt mycket saker i huvudet, men lyckas aldrig skapa det…

/A

 

Kommentera

