Mormorsrutor

Har påbörjat min filt =) O, näe, jag har inte avslutat mitt förra projekt utan påbörjat ett nytt. Att jag aldrig lär mig! Filten blir iaf vit, gul, grå o grön… till o börja med. Kanske lägger till någon färg senare om det blir enformigt.

Ensam kväll hemma. Har utnyttjat de pengar jag betalat in till Radiotjänst… Svt gäller idag. Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal? Jag som endast är 22…

I tisdags var det 2 år sen mamma försvann från oss. 2 år av saknad. 2 år av längtan. 2 år som har gått snabbt, men ändå så långsamt. 2 år.

/A

Kommentera

