Kom idag hem från jobbet o kände att jag inte längre behöver ha dåligt samvete, inte behöver känna mig stressad och framförallt behöver jag inte känna mig misslyckad. Detta beror på att jag ÄNTLIGEN hinner göra det jag planerar att hinna göra. Beror detta på att jag tidigare har varit dålig på att planera eller beror det på att jag under det senaste året har haft liiiite för mycket att göra??Känns hur som helst underbart att känna att jag äntligen gör ett bra jobb. Inte illa, nu när jag endast har 13 dagar kvar att jobba. =)

Har funderat på att beställa en massa tyger, måste ju komma igång med mina syprojekt nu innan liten anländer. Är dock frustrerad över att inte kunna beställa alla tyger från ett o samma ställe… Johanna Alhards tyger är de jag trånar efter mest… Ska under helgen sätta mig ner o gå igenom allt jag vill beställa. Kanske måste begränsa mig lite, annars får jag väl bo på gatan =)

Förra veckans kökspyssel. Fina, dessutom sägs det att de var goda. Har knappt ätit själv.

Snart påsk. Har precis kommit på att jag inte pysslat något och inget påskris har jag. Fjädrar i alla möjliga färger…

/A

One response to “

  1. Hej gumman! Hoppas allt går bra med preggo-livet🙂 ja vi måste ju styra upp nån fler fika och så snart… sen tänkte jag kolla om du tänkt nåt mer på det vi pratade om sist? om du kanske har möjlighet att göra ett par mjukisbyxor till milo? han fyller år 6 maj så det kanske blir lite stressigt, hinner du inte så kan man ju alltid ge bort det till han senare:) puss på dig!

Kommentera

