Kan inte sluta…

njuta av våren. Efter en underbart härlig promenad i solen kan jag konstatera följande:

  • att jag älskar ljudet av att det droppar från taken
  • att jag inte är i toppform, efter 30 min promenad känns det i kroppen. Man kan tro att jag börjar vara gammal. O jag vet, jag ska egentligen inte klaga, kan ju fortfarande röra mig o så många kilon har jag inte lagt på mig
  • att människor som inte förstår funktionen av sina träningsredskap är mina idoler. De som går o håller upp sina stavar alt drar dem efter sig… Visst det ger ju en viss träning, men inte den avsedda
  • att blöta skor inte är det skönaste
  • att det skulle vara skönt att äga ett hus med en altan i söderläge…

/A

One response to “Kan inte sluta…

  1. hej igen!
    turkost och limegrönt eller nån av dom färgerna med brunt till… vet att han passar i dom och pernilla har alltid det till honom. kan ju bara vara en rolig grej att få när han fyller år. om det nu går att sy dit några bokstäver? måste rusa till jobbet nu. puss på dig!

Kommentera

