Jaha, då kör vi

Nu är shoppingen igång, galet men man måste ju börja nån gång…

Började med ett besök på Gula Villan, där jag hämtade ut en vinst samt köpte en mössa och en body:

Efter detta hann jag med lite jobb men sedan bar det av till Babyproffsen för att beställa vagn. Tydligen borde man vara ute i god tid när det gäller vagn, men alla ni som känner mig vet ju att jag ALLTID är ute i sista sekund. Även så nu. Har därför beställt en Teutonia-vagn med en leveranstid på 10 veckor. O med tanke på att krabaten är beräknad om 7 veckor vet jag inte riktigt hur det ska gå ihop. Med det brukar lösa sig. En vagn är beställd i alla fall!! Här är den, fast den vi (läs: JAG) har beställt är helgrön:

Bild lånad från: www.pingpong-online.de

Så som sagt, nu är jag igång! Tyger är nästa inköp!

/A

Lämna en kommentar