Sovmorgon

Idag har jag sovmorgon till 12, känns skönt att slippa stressa till jobbet. Men samtidigt sitter jag här och känner mig småstressad. Inte egentligen för att jag har för mycket på jobbet att göra, utan snarare bara för att jag inte är riktigt van att ta det lugnt en onsdag morgon. Hur ska detta gå i framtiden? Kommer jag att klättra på väggarna efter 1 vecka?

Ska dock springa förbi o kolla om exakt leveransdatum för vagnen, så att jag vet hur länge jag behöver knipa.. =) Ska även hinna köpa lite garn tänkte jag. Har beställt hem en helt underbar bok med stickmönster… Så nu ska det stickas en babykofta.

/A

Kommentera

