Fyra dagar kvar

Nu är det inte mycket kvar på jobbet, men jag lyckas för den skulle inte hålla fokus många minuter i streck. Längtar tills jag börjar ha tid för att vara lite effektiv hemma. Eller kanske vila…

Idag ska vi till barnmorskan för rutinkontroll. Fick bannor sist, eftersom mitt järnvärde inte var det bästa. Har ju inte varit det någon gång, men då var det sämre än vanligt. Så de senaste två veckorna har jag fördubblat mitt järnintag. Hjälper inte det så får jag väl vara trött då!

Hoppas på en fin helg, sägs ju att det ev ska snö, men jag VÄGRAR inse det, så min plan är att sitta ute i solen. Vill ju sitta ute på uteserveringar och dricka gott kaffe. Tyvärr finns det ju inte EN ENDA sådan i Skeå, men jag vill! Får bli i Uppsala o Stockholm nästa helg =)

/A

2 responses to “Fyra dagar kvar

  1. Hej du! Om du ringer när du kommer till Uppis så LOVAR jag att jag ska svara denna gång… =)

    Kram kram

  2. Vi syns snart vännen, då ska du få sitta i solen och dricka kaffe! Kram

Kommentera

