Förra veckan

hann jag ju med lite shopping, lite på Polarn o Pyret… Inte billigt, men bra kvalitet. Sockarna är de underbart fina som jag fått av min arbetskompis

I veckan har shoppingen mest handlat om nätshopping. Tradera är kul. Har även beställt lite tyger, kommer dock att beställa mer =) Hur kul som helst.

Denna vecka är min sista arbetsvecka o jag har nu gjort min sista resa till Umeå, om ni bara visste hur skönt att känns. Inte sitta på bussen igen på låååååång tid. O skulle jag sätta mig på bussen så är det inte 05.50 iaf.  Dock börjar det redan krypa i kroppen på mig. Jag – ledig. Det stämmer inte riktigt. Var så länge sen jag fokuserad på något annat än jobb. Men det ska nog gå, får spendera de kommande veckorna ute i solen. På nån uteservering kanske…

Liten

/A

Kommentera

