Upptäcksfärd!!

Har idag varit på upptäcksfärd i min trädgård! Spännande o underbart! Spännande att kunna säga MIN trädgård (eller vår), spännande att lista ut blomsorter o underbart att vara ute i solen!!!

Milo väger nu drygt 5 kilo, så kläderna börjar vara små… Då måste man ju handla nya, otur😉

3 responses to “Upptäcksfärd!!

  1. Ja visst är det kul att inspektera, vi ska dock ta bort en hel del:-S rabatterna intill huset har redan rykt. Sen har vi ju världens fulaste stubbe på gården:-(

  2. Oh jag mååååste verkligen komma och träffa er någon dag! Nu börjar ju äntligen lillens hosta ge med sig, så jag behöver inte vara rädd för att smittas! Daglilja, pion och löjnadshjärta är iallafall det jag ser på bilderna. =)
    Kram Dessie

  3. 5 kilo!!!? Märta väger 5520g…. Han blir nog regäl som du säger!😉

    Vi måste styra upp en fika eller nått snart igen! Kram

Kommentera

