2011.04.07: sommar

Eftersom vi snart (om ca 5 v) åker till solen måste man nu ju börja utvidga sin sommargarderob. O framförallt utvidga gangsterns sommargarderob… Har har endast några få t-shirtar. Så igår tog jag tag i detta STORA problem. Bikini, klänning, short o t-shirt beställdes. En bra bit på väg!

20110407-100304.jpg

Ps. Två små förtydliganden: 1) jag har även beställt kroppen. 2) jag har beställt bikinin till mig, inte till den lille…

/A

6 responses to “2011.04.07: sommar

  1. Snygg bikini! Jag visste inte att man kunde beställa kroppen också? Jag tar nog och beställer en omedelbums tror jag!! Hade ingen aning att ni skulle åka utomlands förresten!? Var bär det av?

    Kram kram

    • Ja man kan beställa kroppen… Oklart med leveranstider bara… Stod 5-7 arbdagar, men jag tvivlar… Vi åker till Turkiet, all inclusive, i maj🙂 lovely!!!

      Hur mår karln?

  2. Han mår bajs! Bokstavligen! Sen feber på det. Inget kräk. Från och med nu har han fått stränga order om att börja vara mer nogrann med sin handhygien när han är på jobbet… eftersom han verkar vara så mottaglig mot jävlart allt. Är less på att han drar hem en massa sjukdomar. Bara inte Ebbot får detta nu också. Då dör jag!!

    Men kul att ni ska åka utomlands! Är inte alls bitter😉
    Kram

  3. Snygg bikini & kropp:-D Lollo dig som kan ha en sån bikini, det kan inte jag. Mina boobisar mår inte lika bra nu som förr:-P Vet inte vad jag ska hitta på…silikon…..inlägg…haha

    Skönt med semester:-D

  4. Har typ aldrig kunnat ha bikinisar som ser ut så.. hängbröst – hej!! Nästan så att de skapar dem??😉 Men kan man beställa kroppen så!!!😀

    Men snygg är den, bikinin!!

Kommentera

