2011.05.04: Om att slutföra

Det är ju skittrist, iaf om projektet man tagit på sig innebär upprepning 17 ggr o jag nu gjort 8… En filt stickas o fin blir den nog, när den är klar!

Förutom filten har jag ikväll sytt några sommarmössor, klippt o nålat en t-shirt samt försökt få gangstern att somna om. Hostan stör honom väldans mycket.

Ska hoppa i säng strax. Känns som att mitt sömnkonto ständigt står på minus. Måste ju vara pigg inför resan, då jag ENDAST ska ligga i solen o läsa 🙂

/A

One response to “2011.05.04: Om att slutföra

  1. *Fniss* Jag undrar om M den lille har planerat att bara ligga och läsa också?

Kommentera

