2011.06.29: Förberedelser

inför sommarens alla trevligheter. Har bestämt och beställt presenter, bestämt bröllopsutstyrsel m.m. Ska nu endast sy om klänningen, köpa till lite kläder o en ram. Köpa gangstern några finkläder. Har ju iofs en fin body… hm… mycekt att fundera på nu när man är ledig =)

Nu är det iaf målat nere i min syhörna. Så en lampa fattas, sen kan jag spendera all ledig tid där. Längtar längtar!

/A

2 responses to “2011.06.29: Förberedelser

  1. Så roligt med en massa festligheter. Hade tänkt föreslå att ni kan få låna en ljusgrå linnekostym till gangstern om ni vill… Men samtidigt som jag började skriva kom jag på att jag vet inte ens om A kan ha den längre å då kan nog inte M ha den va?😉 har dock ett par svarta kostymbyxor med kritstrecksränder i strl 86 om ni vill låna.🙂

    Kram Anna

Kommentera

